focus

Ford Używane- profesjonalizacja zarządzania obrotem samochodami używanymi

FORD POLSKA                         SAMOCHODY UŻYWANE


WYZWANIE:

  • Projekt realizowany w X- XI 2015r. dedykowany był budowie i optymalizacji procesów związanych z handlem samochodami używanymi mającym na celu:
  • •Budowę przewagi konkurencyjnej na rynku samochodów używanych
  • •Optymalizację procesów oraz maksymalizację zysków stacji dealerskiej.

ROZWIĄZANIE:

  • Projekt zakładał spotkania szkoleniowe oraz coachingowe dla kadry zarządzającej oraz handlowej celem zapoznania się z przyjętymi przez FORD Polska standardami realizacji procesów m.in pozyskania, wyceny, logistyki oraz technik sprzedaży i obsługi Klienta.

REZULTATY:

  • W projekcie udział wzięło 53 właścicieli i szefów sprzedaży oraz 61 pracowników kadry handlowej
  • Wypracowano następujące projekty:
  •  •Program samochodów używanych – jako integralna część biznesu dealerskiego STRATEGIA 2015-2017
  • •Systemy zarządcze w procesie budowania targetów, monitoringu, egzekwowania oraz oceny i motywacji zespołu handlowego
  • •Podniesiono poziom kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta handlowców
2015-Nissan-Navara-3

Nissan- Budowa strategii rozwoju kanału B2B oraz modelu zarządzania stacją dealerską

NISSAN POLSKA- BUDOWA STRATEGII ROZWOJU KANAŁU SPRZEDAŻY FLOTOWEJ

  • •Projekt rozwoju kompetencji kadry zarządzającej oraz handlowej
  • •Cykl warsztatów i szkoleń
  • •Projekty coachingowe oraz in-field training
  • •Wdrożenie Sales Force

BUDOWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJĄ DEALERSKĄ

  • WYZWANIE: 
  • Budowa systemów, narzędzi oraz modeli wspierających i usprawniających kluczowe procesy operacyjne, sprzedażowe oraz zarządcze stacji dealerskiej
  • ROZWIĄZANIE:
  • •Budowa i wdrożenie systemów wspierających zarządzanie
  • •Zaprojektowanie narzędzi wsparcia procesu sprzedaży i obsługi klienta
  • REZULTATY: 
  • Zbudowanie narzędzi zarządczych oraz sprzedażowych profesjonalizujących zarządzanie stacją dealerską
2015-ford-mondeo-wallpaper-1

FCE Bank- sprzedaż produktów finansowych

FCE BANK- SPRZEDAŻ USŁUG FINANSOWANIA SAMOCHODÓW 


WYZWANIE:

  • Zwiększenie efektywności sprzedaży produktów finansowych FCE Banku

ROZWIĄZANIE:

  • Cykl warsztatów dedykowanych kadrze handlowej oraz F&I podnoszących kompetencje sprzedażowe w obszarze objętym projektem

REZULTATY:

  • •Umiejętność kształtowania wewnętrznej motywację do zmian oraz wykorzystywania jej w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • •Umiejętność skutecznej kwalifikacji klienta
  • •Umiejętność zaplanowania i prowadzenia rozmowy z klientem
  • Umiejętność  analizowania możliwości – sytuacja aktualna vs korzystne rozwiązania
  • •Umiejętność wykorzystywania metody pozytywnej perswazji
  • •Umiejętność postępowania z klientami na etapie finalizacji sprzedaży
2016-FIAT-500-Easy-Hatchback-Car-Wallpaper-High-Resolution

FIAT POLSKA- PROGRAM ROZWOJOWY PRZEDSTAWICIELI SPRZEDAŻY FLOTOWEJ

FIAT POLSKA 

PROGRAM ROZWOJOWY PRZEDSTAWICIELI SPRZEDAŻY FLOTOWEJ


WYZWANIE:

  • Optymalizacja eksploracji rynku klientów biznesowych

ROZWIĄZANIE:

    • •3,5 letni program rozwojowy przedstawicieli sprzedaży flotowej
    • •Wypracowanie we współpracy z firmą Fiat unikalnych na polskim rynku rozwiązań w zakresie obsługi klientów korporacyjno-flotowych
    • •Transfer i adaptacja nowej wiedzy i rozwiązań do zastosowania przez salony dealerskie
    • •Unifikacja standardów flotowych

REZULTATY:

    • •Poszerzenie repertuaru kompetencji zawodowych uczestników przy jednoczesnym silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy i wiary we własne możliwości.
    • •Rozwój umiejętności prowadzenia profesjonalnych prezentacji
    • •Podniesienie wiedzy z zakresu “domykania” transakcji sprzedaży oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności negocjacyjnych
    • •Cykl rozwoju doradców flotowych zakończył się egzaminem certyfikacyjnym potwierdzającym zdobyte kompetencje.
  •  
maxresdefault

Mercedes-Benz Vans & Trucks- Warsztaty dla działów marketingu dealerów MB w Polsce

Mercedes- Benz Vans & Trucks


WYZWANIE:

  • Wyposażenie kadry handlowej w narzędzia do zarządzania nowoczesną komunikacją marketingową

ROZWIĄZANIE:

  • Warsztaty oparte o koncepcję  wg. Kotler Philip , Caslione John A. – CHAOS – Zarządzanie i marketing w erze turbluencji.


REZULATY:

  • •Nakreślenie roli i znaczenia wiedzy marketingowej w strategii firmy z perspektywy Klienta i jego oczekiwań.

  • •Pobudzenie do spojrzenia na marketing i myślenia o nim nowymi kategoriami.

  • •Omówienie roli i wagi SWO (systemów wczesnego ostrzegania).