Ford Używane- profesjonalizacja zarządzania obrotem samochodami używanymi

FORD POLSKA                         SAMOCHODY UŻYWANE

WYZWANIE:
  • Projekt realizowany w X- XI 2015r. dedykowany był budowie i optymalizacji procesów związanych z handlem samochodami używanymi mającym na celu:
  • •Budowę przewagi konkurencyjnej na rynku samochodów używanych
  • •Optymalizację procesów oraz maksymalizację zysków stacji dealerskiej.

ROZWIĄZANIE:
  • Projekt zakładał spotkania szkoleniowe oraz coachingowe dla kadry zarządzającej oraz handlowej celem zapoznania się z przyjętymi przez FORD Polska standardami realizacji procesów m.in pozyskania, wyceny, logistyki oraz technik sprzedaży i obsługi Klienta.

REZULTATY:
  • W projekcie udział wzięło 53 właścicieli i szefów sprzedaży oraz 61 pracowników kadry handlowej
  • Wypracowano następujące projekty:
  •  •Program samochodów używanych – jako integralna część biznesu dealerskiego STRATEGIA 2015-2017
  • •Systemy zarządcze w procesie budowania targetów, monitoringu, egzekwowania oraz oceny i motywacji zespołu handlowego
  • •Podniesiono poziom kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta handlowców
focus
1