Nissan- Budowa strategii rozwoju kanału B2B oraz modelu zarządzania stacją dealerską

NISSAN POLSKA- BUDOWA STRATEGII ROZWOJU KANAŁU SPRZEDAŻY FLOTOWEJ
  • •Projekt rozwoju kompetencji kadry zarządzającej oraz handlowej
  • •Cykl warsztatów i szkoleń
  • •Projekty coachingowe oraz in-field training
  • •Wdrożenie Sales Force

BUDOWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJĄ DEALERSKĄ
  • WYZWANIE: 
  • Budowa systemów, narzędzi oraz modeli wspierających i usprawniających kluczowe procesy operacyjne, sprzedażowe oraz zarządcze stacji dealerskiej
  • ROZWIĄZANIE:
  • •Budowa i wdrożenie systemów wspierających zarządzanie
  • •Zaprojektowanie narzędzi wsparcia procesu sprzedaży i obsługi klienta
  • REZULTATY: 
  • Zbudowanie narzędzi zarządczych oraz sprzedażowych profesjonalizujących zarządzanie stacją dealerską
2015-Nissan-Navara-3
1