ArtPM Automotive od kilku lat z sukcesem współpracuje z zespołem doradców Strategy& przy realizacji kompleksowych projektów doradczo-szkoleniowych. Naszym wspólnym celem jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim wdrażanie realnych zmian w organizacji sprzedaży – z poziomu strategii aż po działania operacyjne w terenie.
Przykłady wspólnie zrealizowanych projektów:
Wspólnie z CNH Industrial Polska oraz Strategy& zrealizowaliśmy projekt rozwojowy, którego globalny zasięg obejmował blisko 900 dealerów sprzętu rolniczego marek New Holland, CASE i Steyr w 14 krajach Europy.
Projekt koncentrował się na wdrażaniu nowego podejścia do pracy z CRM oraz coachingowym wsparciu dealerów w Polsce.
Precyzyjne rekomendacje dotyczące zarządzania sprzedażą i zespołami
Praktyczne wykorzystanie danych rynkowych
Mierzalne działania operacyjne poprawiające skuteczność
Lepsza jakość danych i większe zaangażowanie w pracę z CRM
Zwiększona aktywność sprzedażowa handlowców
Dla marki Fiat,wspólnie z zespołem Strategy&, opracowaliśmy i wdrożyliśmy dwa spójne programy rozwojowe:
Przygotowanie, wdrożenie i monitoring Indywidualnych Planów Wdrożeniowych dla handlowców
Wprowadzenie narzędzi wspierających zarządzanie zespołem sprzedażowym dealera
Praca z systemem CRM i doskonalenie procesu obsługi leadów flotowych i LCV
Budowanie przewagi konkurencyjnej na poziomie oferty produktowej
Cykliczne monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Aktywne wykorzystanie mediów społecznościowych w pracy handlowca
Regularna ocena pracy i rozwój kompetencji handlowców
Praca z kadrą menedżerską w celu analizy danych i wyznaczenia konkretnych Action Planów
W obu projektach kluczowe było połączenie wiedzy strategicznej Strategy& z praktycznym know-how ArtPM Automotive. Efektem współpracy było trwałe usprawnienie procesów sprzedażowych, wzrost zaangażowania zespołów handlowych oraz realna poprawa wyników w terenie.
Napisz do nas
w zakresie realizowania wspólnych przedsięwzięć.