HYUNDAI & BNP PARIBAS – Sprzedaż produktów finansowych

W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów oraz dynamiczne zmiany na rynku, Hyundai Motor Poland, BNP Paribas, Hyundai Finance oraz ArtPM Automotive, zainicjowały realizację dwóch kluczowych programów, mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej i retencyjnej produktów finansowych.

Programy realizowane w ramach Projektu:

Program I: Skuteczność sprzedażowa produktów finansowych

Program koncentruje się na optymalizacji procesów sprzedaży i maksymalizacji wyników w zakresie produktów finansowych oferowanych przez Hyundai.

Kluczowe założenia:

Wzrost sprzedaży samochodów

dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu ofert finansowych.

Zwiększenie rentowności salonów

poprzez intensyfikację sprzedaży produktów finansowych TCM.

Podniesienie kompetencji zespołów sprzedażowych i F&I

w celu profesjonalizacji obsługi klienta.

Program II: Retencja klientów w obszarze produktów finansowych

Drugi program koncentruje się na retencji klientów i wzmacnianiu relacji z marką Hyundai poprzez skuteczne zarządzanie cyklem życia klienta.

Najważniejsze działania:

Stworzenie bazy najlepszych praktyk

w pozyskiwaniu lojalnych klientów oraz budowaniu długoterminowych relacji.

Trening umiejętności handlowych

w okresie kończenia się finansowania w celu doprowadzenia do kolejnej sprzedaży.

Budowanie systemowego podejścia

do kształtowania lojalności klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką.

Realizowane przez nas programy obejmują około 200 pracowników działów sprzedaży oraz F&I. W ramach projektu realizujemy również indywidualne sesje coachingowe w ponad 60 punktach dealerskich, współpracując zarówno z zespołami sprzedażowymi, jak i kadrą zarządzającą. Nasze kompleksowe podejście podnosi standardy obsługi klienta oraz wzmacnia pozycję Hyundai jako lidera w zakresie innowacyjnych programów finansowania zakupu samochodów.