Mercedes – Benz & Mercedes-Benz Trucks – Projekty szkoleniowe
ArtPM Automotive od kilku lat z sukcesem współpracuje z Mercedes-Benz oraz Daimler Truck, realizując kompleksowe projekty szkoleniowe i coachingowe. Partnerstwo to zaowocowało szeregiem inicjatyw wspierających rozwój kompetencji zespołów oraz doskonalenie procesów w kluczowych obszarach działalności.
Zakres współpracy:
W ramach partnerstwa zrealizowaliśmy szereg projektów szkoleniowych, w tym m.in:
„Mercedes-Benz Business Power” – Projekt obejmujący realizację szkoleń dla pracowników działów sprzedaży flotowej.
Kluczowe elementy projektu:
Strategiczne i operacyjne zarządzanie leadami.
Analiza konkurencji – wiedza na poziomie benchmarkingu kluczowych parametrów porównawczych.
Narzędzia kształtowania kryteriów wyboru w procesie decyzyjnym dużych firm.
Techniki negocjacji z wykorzystaniem wartościowania ustępstw.
Skuteczne zamykanie sprzedaży i realizacja celów marżowych.
Budowanie systemu rekomendacji.
“Driving Change” – to kompleksowa inicjatywa, której celem było zwiększenie kluczowych wskaźników efektywności oraz podniesienie skuteczności działań sprzedażowych Mercedes-Benz Trucks.
Driving Change” to nie tylko program sprzedażowy – to inwestycja w ludzi i ich potencjał, która przekłada się na długofalowy sukces marki.
Projekt koncentrował się na budowaniu właściwych postaw wśród kadry handlowej poprzez pełne zrozumienie, akceptację, wdrażanie i utrwalanie zmian w procesie sprzedaży.
Systemowe podejście obejmowało zarówno kadrę handlową i zarządzającą Dealerów, jak i operacyjną kadrę Importera, która jako Partner Procesu Transformacji aktywnie wspierał i motywował dealerów do nieustannego rozwoju oraz realizacji założonych KPI.
Projekt obejmował bilanse otwarcia, szkolenia, sesje coachingowe oraz bilanse zamknięcia realizowane w każdej jednostce dealerskiej.
Projekt szkoleniowy dedykowany Kierownikom Serwisów i Działów Części Zamiennych oraz Dyrektorom Zarządzającym
Warsztaty operacyjne dla kierowników działów sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
Celem warsztatów była profesjonalizacja zarządzania działem sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, ukierunkowana na zwiększenie sprzedaży oraz:
Optymalizacja procesów zarządzania zespołem
Podniesienie efektywności operacyjnej
Wdrażanie nowych strategii sprzedaży
Warsztaty strategiczne dla wyższej kadry menedżerskiej
Celem warsztatów było wypracowanie ram długofalowej strategii sprzedaży akcesoriów i części zamiennych. Skupiono się na budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez rozwój kompetencji przywódczych oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi zarządzania.
Opinie
Opinie o szkoleniach
Szkolenie, które na pewno mi pomoże w moich codziennych obowiązkach i zadaniach w pracy.
Trener ma ogromną wiedzę.
Bije od niego potężna wiedza praktyczna, co gwarantuje doskonały poziom nauki i wzbudza wielki autorytet.
Bardzo kompetentny prowadzący
Posiada super przekaz. Już zapisuję się na następne szkolenie! Niesamowita wiedza.
Ponadprzeciętnie zaangażowany trener
Pełen profesjonalizm, dużo pożytecznych przykładów. Bardzo konkretne, rzeczowe szkolenie.
Sposób prowadzenia szkolenia wzbudzający zaangażowanie.
Szkolenie systematyzuje wiedzę i zwraca uwagę na istotne aspekty.