Akademia Forda to największy w historii marki program rozwojowy, skierowany do ponad 1000 pracowników sieci dealerskiej. Dzięki kompleksowemu podejściu, obejmującemu wszystkie kluczowe aspekty działalności, pomagamy budować silniejszy zespół, który zapewnia klientom najwyższy poziom obsługi, zwiększa efektywność w realizacji celów biznesowych marki oraz przyczynia się do jej dalszego rozwoju.
Akademia obejmuje szkolenia dla działów:
Samochodów osobowych
Floty i MŚP
Samochodów używanych
Samochodów dostawczych
F&I
Serwisu
AZNN
Części zamiennych
W ramach Akademii odpowiadamy również za przygotowanie i realizację SZKOLEŃ PRODUKTOWYCH, których głównym celem jest przekazanie kompleksowej wiedzy o nowych modelach. Szkolenia obejmują porównywanie z konkurencją, budowanie przekonujących argumentów sprzedażowych oraz skuteczne radzenie sobie z obiekcjami klientów.
Nasze szkolenia mają empiryczny charakter, co pozwala uczestnikom poznać nowe modele samochodów oraz ich konkurencję w naturalnych warunkach. W trakcie jazd testowych uczestnikom towarzyszą doświadczeni trenerzy, którzy odpowiadają na pytania i moderują dyskusję, zapewniając pełne wsparcie na każdym etapie szkolenia.
Wybrane projekty zrealizowane w ramach Akademii Forda:
Kadra handlowa
Szkolenia onboardingowe dla nowych handlowców,
Szkolenie doskonalące techniki sprzedażowe,
Warsztaty umiejętności sprzedażowych w dziale samochodów używanych,
Wykorzystanie potencjału sprzedaży do klientów MŚP
Kadra zarządzająca
Akademia Zarządzania – program doskonalenia kompetencji menadżerskich w działach sprzedaży i posprzedaży.
Doradcy serwisowi oraz dział AZNN
Aktywna sprzedaż usług serwisowych,
Obsługa klienta trudnego,
Aktywne wykorzystanie narzędzi CRM w serwisie,
Proaktywna obsługa klienta,
DNA Negocjatora®- warsztat negocjacji handlowych
Szkolenia produktowe
Dedykowane modelom:
Kuga, Puma,
Explorer, Mach-E,
Courier, Connect,
Toufneo Courier, Tourneo Connect.
Poznaj
Autorska platforma do zarządzania projektami szkoleniowymi
Akademia Forda obsługiwana jest przez naszą autorską platformę do zarządzania projektami szkoleniowymi. W ramach zrealizowanych do tej pory 130 szkoleń, uczestnicy wystawili nam ponad 1750 opinii, bardzo wysoko oceniając jakość naszej pracy. Wybrane opinie na temat różnych szkoleń.
Bardzo pomysłowe ćwiczenia zróżnicowane, zwracające uwagę na poszczególne aspekty, duża różnorodność, dzięki czemu lepiej zapamiętać i utrwalić wiedzę.
Szkolenie, w którym człowiek miał ochotę włączyć się do dyskusji
… i aktywnie uczestniczyć w zadaniach. Rzeczy, które z pewnością przydadzą się do pracy z codziennym życia. Zdecydowanie Waldek jest trenerem, na którego szkolenia warto przyjeżdżać! Bardzo miłe doświadczenie i szkolenie, przy którym nie patrzyło się na zegarek.
Bardzo dobre szkolenie!
Bardzo merytoryczne, co sprawiało, że czas się nie dłużył. Jednocześnie trener przyciągał uwagę uczestników i angażował nas we wszystkie aspekty szkolenia pozwalając na dyskusje i analizę poszczególnych przypadków. Czekam na kolejne części tego szkolenia 🙂 BRAWO!
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie
Prowadzący świetnie przygotowany do poruszanych zagadnień, miła atmosfera szkolenia, rzeczowe dyskusje i przykłady z codziennej pracy to dodatkowy aspekt na plus.
Szkolenie bardzo pomocne
w nowym spojrzeniu na potrzeby klienta i budowanie relacji rozmowie telefonicznej.
Bardzo dobry program
oparty na profesjonalnej formie przekazu praktyczno-teoretycznej wiedzy.
Zaangażowanie trenera na bardzo wysokim poziomie!
Super ćwiczenia z przełożeniem na pracę.
Relacje z realizacji szkoleń
Zapraszamy do obejrzenia kilku wybranych filmów prezentujących efekty naszych projektów szkoleniowych realizowanych dla marki Ford. Zobacz, jak łączymy wiedzę z praktyką, tworząc wyjątkowe doświadczenia szkoleniowe.
Szkolenie produktowe Ford Polska – samochody dostawcze 2024